BİRİCİTLE KADINLAR GÜNÜ ETKİNLİĞİNDEYİZ...

9 Mart 9 özel kadın blogger sloganımızla başlayan etkinlik serüvenini dün yaşadık reçellerim.
Harika bir mekanda harika 8 bloggerla harika bir gün geçirdim. Bol kahkahalı ve sohbetli bir gün geçirdik. Mekanımızın da harika olması ve bizi müthiş ağırlamasından dolayı sonunuda gülümseyerek ve bol hediyeli ayrıldığımız bir gün geçirdik.

Çok tatlı blogdaşlarla tanıştım. Tanıdıklarımı yeniden görmüş oldum. Bir blogger daha ne ister ki sevmek ve sevilmek hayatta ki en güzel şey değil midir?:))

Saat 10' da düştüm yollara 11 gibi mekandaydım. Benden önce etkinliğin sahibesi sevdiğim arkadaşım Yasemin ve kırmızı lale oradaydı. Sırayla tanıştık ve kaynaştık böyle etkinliklerin en önemli tarafı da çok güzel arkadaşlıkların kurulması.

Mekanımız harika bir yerdi içerisinin konsepti, içinde bulunan nesneler o kadar otantikti ki çalan müziğin eşliğinde kendimizi ortamın akışına bıraktık.
Mekanın içinden bazı kareler...
İSTASYON CAFE










 



Mekan sahibesinin bizlere hediyesi vardı. Harika bir kitap ayıracı yapmış kendi elleriyle çok mutlu olduk..



Bize sunulan kahve, yemek ve tatlı çok leziz ve güzeldi. Sunumlar harikaydı mekanımız İstasyon Cafeyi tebrik ediyorum..Tadı damağımızda kaldı.





Ben, masamız ve Blogger dostlarım...



İsmimize özel yaka tokalarımız vardı ...


Masamızda çiçeğimiz mumlarımız yerini almıştı.





Etkinlik sahibemiz Sevgili arkadaşım Yasemin 


Hepsini çok sevdim hepsi harika insanlar gözlerinin içleri ışıl ışıl parlıyor hepsinin teşekkürler kızlar harika bir gündü...

Ben yeşil elbiseli olduğuma göre yanımdan başlayarak sırayla söylüyorum:))






Tabi verilen sürpriz hediyeleri tamamını bir postta paylaşacağım ve Kullandıkça görüşlerimi yazacağım ürünlerde var.

Yeni bir etkinlikte tekrar buluşmak üzere hoşçakalın sevgili reçellerim...

6 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

eline sağlık canım:) sizleri tekrar gördüğüme, tanıdığıma bende çok sevindim görüşmek üzere en kısa zamanda öpüyorum tatlım :)

Zeytinli dedi ki...

Çok güzel bir gündü baby teşekkürler pozitif enerjin için

audrey dedi ki...

nesrincim tanıştığıma çok çok sevindim harika bir gündü ve harika da bir yazı olmuş canım eline sağlık bazı resimleri kullanabilirmiyim canım cafenin resimleri çok hoşuma gitti ben bu kadar detaylı çekmemiştim.. görüşmek üzere sevgiler canım :-))

hayatreceli dedi ki...

@biricitciğim bende seni kocaman öpüyorum ben teşekkür ederim böyle güzel bir günü bize yaşattığın için...

@esracım deli kızım benim bende senin enerjini seviyorum.. öpüyorum canım:))

@audrey tatlım tabiki kullanabilirsin seve seve kocaman sevgiler:)

Mor Hastası dedi ki...

Çok güzel bir gündü tanıştığıma memnun oldum canım tekrar görüşmek dileğiyle..

hayatreceli dedi ki...

@morhastası aynen tatlım harika bir gündü:)) öperim..

Blogger tarafından desteklenmektedir.