BAŞARAN KONAĞINDA YAZA MERHABA EVENTİ...

Geçtiğimiz pazar harika bir evente gittim reçellerim, iki gün üst üste olunca yazıları ancak yazabiliyorum. Biraz da yoğun bir hafta olması sebebiyle ancak bugun fırsat bulabildim.
Harika bir konak, harika iki kardeş nasıl güzel bir event bayıldım. Çok tatlı insanlarla tanıştım, çok güzel vakitler geçirdim. Konağın sahibesi Fidan hanım o kadar tatlı ki bizlere çok güzel sürprizler hazırlamış. Bizleri harika karşıladı ve ağırladı kendisine buradan kocaman teşekkürlerimi yolluyorum:)

Konak dışarıdan o  kadar güzeldi ki resim çekmelere doyamadım:)

Tabi ki böyle güzel bir konağın içinde resim çekilmeden olur mu? hem içinde hem dışında bol bol çekildim:)

Konağın manzarası...

Sevgili arkadaşım Gülümse yüzüme Yaseminciğim ile birlikteydik:)

  Konağın sahibesi el işlerine meraklı üst katta bol bol el emeği işler vardı...

  Bizler...

Fidan hanımın ellerinden harika bir salata yedik..


Samsat çiğköftecisi  çiğköfteleri, içli köfteleri ki içli köfte tavukluydu ilk defa denedim ama beğendim.
 Ünlü sarıyer börekçisinin börekleriyle midelerimiz şenlendi...



 Event sahibesi Fidan hanım:))

Dondurma kurabiyemiz Anoush Bakery ve deniz temali küçük kekler minika butik ten bizlere gelmiş harikaydı...

Bikini temalı bu cici kurabiyeler ve yaza merhaba standıyla  Hera Pasta bizimleydi.


 Bu harika pasta Düşler Butik Pasta ve yanında içtiğimiz limonatalar Portakal diyarından

Harika yaka kartlarımız çok sevdim:))


Bu şirin mi şirin bikini kurabiyeler Zencefil tasarım evinden ve çikolatalı toplarımız Pasta evinden bizler için yapılmış ellerine emeklerine sağlık...


 ahh ahh bu lokumlar tek bir seferde bitti o kadar güzeldi ki Hacı Mustafa Han a çok teşekkürler...


Bu harika macaron lar için bir tatlı molası na kocaman teşekkürler yemelere doyamadık:))


Harika bir bulgur kitabı tarihinden tarifine her sayfasını tek tek okuyorum yanında mantarlı bulgur ile Duru dual çok teşekkürler...

Bu harika mumlar mumyak.com dan...

 Saçlarım artık daha yumuşak ve canlı teşekkürler HC Hair Care 
çekilişte beni çeken Fidan hanıma da sevgiler...:)

Enfes çaylar için Doğadan'a sevgiler...


Çok güzel bir zeytinyağ tadımıyla bizleri yalnız bırakmayan Akarca Çiftliğine teşekkürler...

Bu çok cici kokulu taşlar için pempe puantiyeye sevgiler. Bu taşları çekilişle kazandım:))

Bu harika paket ve termos için Lipton iyi ki varsın...

Vee veee bu harika tabaklar çekilişle iki kişiye verildi ve biri bana geldi Keramika ya kocaman teşekkürler. Kullandım bile ve çok keyif aldım renklerini de çok sevdim..kaliteli ve şık...

HC Hair Care den harika güzellik ve bakım fuar davetiyelerimiz de geldi haftaya cumartesi fuardayız inşallah teşekkürler...

Ben Keramika tabaklarımı alırken:))

ETF Tekstil'den Nike t-shirt harika tam eşime göre oldu o da beğendi ve giyiyor:)) rengide onun sevdiği renkte olması ayrıca cuk oldu:)
Sprite ile yanımız da olan  Coca-Cola 'ya da ayrıca teşekkürler

Hakan Turistik e çok teşekkürler...


İşte böyle reçellerim güzel ve bereketli bir gündü daha bir çok sponsor vardı diğer arkadaşlarıma çekilişle verildi;
Otacı, Mor Kaftan , Ar-yıldız,  Laber Kimya, Ekokozmetik, Kybeleşişli, Berrak Turşu, Dr.Oetker, Cyrene, Neva Color, Cadence, Artabella, Huncalife, orkide hareketi, frehs line, apolena home living, revox şampuan,amir teneke de bizlerleydi hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bir event daha böyle güzel karelerle bitti reçellerim bir başka eventte buluşmak dileğiyle hepinize sevgiler öpücükler...

2 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

çok teşekkürler,geldiğin için,
güzel sözlerin için.
her zaman bekleriz
iyi ki tanıştık :)
sevgiler

hayatreceli dedi ki...

benim içinde bir zevkti Fidan hanım ben teşekkür ederim:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.